čtvrtek 24. července 2014

Rybízovo-tvarohový koláč

Zdravím všechny fitnessáky,
doufám, že si všichni užíváte prázdniny jako já.
Musim říct, že mi vyloženě prospívají. Mám o hodně víc času na řádění v kuchyni a občas se i hecnu a zkouším trochu improvizovat a vymýšlet vlastní recepty. A někdy to dokonce ani neskončí katastrofou! :-) 
Asi před týdnem jsme se sestrou objevily u nás na zahradě keř, který doslova přetékal rybízem. No za chvilku jsme nasbíraly plnou mísu a mamka hned upekla bublaninu. A pak další. A ještě jednu. Ale rybízu bylo furt dost tak sem si řekla, že si ho taky jednou vemu do parády já.
Inspirovala jsem se u Lucie, (ostatně jako skoro vždycky. :-) Tímto děkuji za úžasnou každodenní inspiraci a nápady.)
A vznikl z toho rybízovo-tvarohový koláč. 

Ingredience: 
6 lžic kukuřičńe mouky
2 lžíce máku
3 lžíce třtinového cukru
1/2 pytlíčku prášku do pečiva
1 lžíce agáve sirupu
1 banán
1 hrnek mléka
2 vejce 
1 balíček polotučného tvarohu
Rybíz 

Postup je (jako vždy v mém případě) velmi jednoduchý. Všechny ingredience kromě banánu a rybízu smíchala ve velké míse, banán rozmačkala na kaší a vmíchala do směsi. Nakonec jsem přisypala rybíz (asi 1 hrnek ale množství je libovolné) a nalila do vymazané a vysypané formy. Pekla jsem na 165 stupňů asi třičtvrtě hodiny, ale každá trouba peče jinak takže si to raději pohlídejte.

Výsledek mě příjemně překvapil, koláč byl tak akorát sladký, hezky nadýchaný a vážně moc dobrý.

To by bylo pro dnešek vše.
Hezké prázdniny!
Mája

Žádné komentáře:

Okomentovat